یاس آی تی

کانفیگ سرور

یاس آی تی

کانفیگ سرور

آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم

آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم

آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم واقعا آپاچی رو میشه کانفیگ درست حسابی کرد در یک میزبان آوریل کیلومتر رو چطوری میشه تنظیم کرد ؟ . سرور آپاچی طوری تنظیم بشه که فایلهای .js رو فشرده کنه فیلم آموزش نصب Apache باMySql باphpMyAdmin باPHP اسکریپتی رو اجرا کنم به همین علت ما نیاز به نصب […] نوشته آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم اولین بار در املاک پدیدار شد. آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم واقعا آپاچی رو میشه کانفیگ درست حسابی کرد در یک میزبان آوریل کیلومتر رو چطوری میشه تنظیم کرد ؟ . سرور آپاچی طوری تنظیم بشه که فایلهای .js رو فشرده کنه فیلم آموزش نصب Apache باMySql باphpMyAdmin باPHP اسکریپتی رو اجرا کنم به همین علت ما نیاز به نصب […] نوشته آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم اولین بار در املاک پدیدار شد. آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم http://amlaak.click/آپاچی-رو-چه-طوری-کانفیگ-کنم-sheypoor.click-yekmizban.com آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم واقعا آپاچی رو میشه کانفیگ درست حسابی کرد در یک میزبان آوریل کیلومتر رو چطوری میشه تنظیم کرد ؟ . سرور آپاچی طوری تنظیم بشه که فایلهای .js رو فشرده کنه فیلم آموزش نصب Apache باMySql باphpMyAdmin باPHP اسکریپتی رو اجرا کنم به همین علت ما نیاز به نصب […] نوشته آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم اولین بار در املاک پدیدار شد. آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم

آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم

آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم

منبع : http://amlaak.click/آپاچی-رو-چه-طوری-کانفیگ-کنم-sheypoor.click-yekmizban.com

آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم

واقعا آپاچی رو میشه کانفیگ درست حسابی کرد در یک میزبان

آوریل کیلومتر رو چطوری میشه تنظیم کرد ؟ . سرور آپاچی طوری تنظیم بشه که فایلهای .js
رو فشرده کنه

فیلم آموزش نصب Apache باMySql باphpMyAdmin باPHP

اسکریپتی رو اجرا کنم به همین علت ما نیاز به نصب و کانفیگ Apacheآموزش
نصب و کانفیگ پی اچ پی مای ادمین با ۲-چطوری در ویندوز سرور برناآپاچی رو
توی فایروال بزارم؟

اینو چه طوری فعال کنم perl module بااملاک

بشه coreچه طوری میشه کانفیگ یه ورژن رو چک کرد؟cPerlsitebin .لایت اسپید رو
چه طوری مانیتورینگ کنم ؟فقط یک سوال میمونه اونم اینه که روی هاست چطوری ماژول
اپاچی را فعال کنم.

آموزش نصب Apache و MySQL و PHP یا lamp روی لینوکس

سیستم خود را طوری تنظیم کنید که پس از بوت شدن آپاچی اجرا شود systemctl start
httpd.service

راه اندازی سایت روی لوکال هاست-localhost بادکتر وردپرس

آموزش ساخت و راه اندازی و تست سایت بر روی لوکال هاست یا کامپیوتر خودمان.
معروف ترین نرم افزار ها برای این کار ما هستند که من خودم از xampp استفاده می کنم به
شما هم همین توصیه رو می کنم !دقت کنید دو گزینه mysql و apache حتما فعال باشند
.

نحوه صحیح کانفیگ mysql ! در هاست رایگان مجانی

نصب و کانفیگ برروی لینوکس apache با PHP با Mysql … – کاکو هاست. تعدادی
عزیزانی که . اموزش چند ساعته برای …. منتظر هستم تا IE ارائه بشه تا آموزشها رو
طوری تنظیم کنم که با …

آموزش High Availability نصب و کانفیگ CoroSync و Pacemaker سرور

نصب برناPacemaker بر روی سرور مجازی لینوکس . ابتدا وب سرور آپاچی
Apache و بنادانلود Wget را در لینوکسحالا باید pacemaker را طوری کانفیگ
کنیم تا ClusterIP قبل از وب

مبانی وب فایل hosts و نکاتی راجع به DNS و Virtual hosting در

در XAMPP بر روی ویندوز هم فایل پیکربندی Apache در با -من چطور میتونم
revers ip رو تنظیم کنم.

نصب بر روی سرور مجازی بایگانی بانخستین مرجع تخصصی رایگان

هر کدام امنیتش بیشتر هست ویندوز یا لینوکس چه طوری؟فقط طرفشو میخواد که
بتونه درست کانفیگ کنه و یکی رو میخواداون سرور مجازی که داره با آپاچی بالا میاد
مشکل امنیتی داره !بعد بیاد اون کنترل پنل رو تنظیم کنه.d

هدایت کردن کل ترافیک ورودی از هر دامینی به روت یک دامین خاص بابحث

حالا من میخوام سرور رو طوری کانفیگ کنم که تمام ترافیک ورودی به غیر از اونایی که
با دامین های a یا b میاناز اونی که تو اپاچی تعریف کردم هم به سرور وصل شدن اپاچی
ورودی رو به روت یه فولدر خاص هدایت کنه!

محیط اجرایی php آرشیو باP30World Forums باانجمن های تخصصی پی

کلا wmap یا xampp اشتباه هست استفاده ازشون شما پکیج های stable . php .mysql.
apache رو خودت نصب کنی خیلی تف داره اینجا مهم هستش که سرور رو چه طوری
کانفیگ کنی یا کنند.

Tips بااجرای برنامه‌های ASP به کمک وب سرور Apache

NET MVC قسمت قبل را بر روی آن اجرا کنیم دو برناخالی ASP runtime for
Apache را نصب کنیم . در اینجا serviceMetadata را طوری تنظیم کنید تا با
HTTP GET قابل دریافت

مشکل در import کردن فایل sql در phpmyadmin بایگانی باانجمن گروه

میخام یه فایل sql رو import کنم و این مراحل رو انجام میدم لطفا ایراد کارم رو بگیرین
بااز کنترل پنل هاست

روش ساخت چند هاست مجازی در localhost در سیاره گنو/لینوکس فارسی

دقت کنید که اسم سایت‌ها رو طوری انتخاب کردم که با سایت‌هایی کهابتدا باید
apache رو نصب کرده باشید.سپس باید دو فایل کانفیگ برای دو هاست مجازی خود
بسازیم برای این کار از

قرار دادن LAMP سرور در اینترنت CentOS باانجمن سیسکو به پارسی

با سلام من میخوام LAMP سرور خودم phpmyadminphpapache رو در اینترنت قرار
بدم به طوری که بشه از

php-fpm هک‌ها و تشعشعات وجدان آزاد باSadrnezhaad

مستند کانفیگ آپاچی برای استفاده از fastcgi و php-fpm روی اوبونتومی‌خواهیم
برای افزایش پرفرمنس وب‌سرور PHP-FPM را با apache اینتگریت کنیم برای
جلوی‌گیری از overhead تی‌سی‌پی باید طوری تنظیم شود که به جای پورت ۹۰۰۰ از

پاد آموزش نصب اولیه جوملابابخش اول

از همون سایت های اول یکی رو انتخاب می کنیم جوملا فارسی جومینا سایت های مختلفی
ارائه می دن به نظرتان این پیشنهاد چطور است؟ . پوشه wamp باپوشه bin باپوشه
apachi بااینجا یه پوشه دیگه آپاچی با ورژنش

فعال کردن Login Keys در دایرکت ادمین در انجمن جهان سرور

که من هم قرار دادم دایرکت ادمین رو ریست کردم سرویس آپاچی رو همچه طوری میشه این
مورد رو فعال کرد تصویر رو هم پیوست کردمفایل کانفیگ دایرکت ادمین و مقداری
که گفتم رو اضافه کردم و

نصب Apache2 در RedHat و CentOS در یونیکس و پایگاه داده

وقتی که وب سرور Apache را نصب می کنید فرایند یا Daemon ی به نام httpd
کنترل وبالبته می توانید طوری وب سرور را تنظیم کنید که به ازای چندین در
خواست برای اتصال بهولی اگر مقدارش را on کنیم.

بهینه سازی و افزایش سرعت بارگذاری سایت باآرش منطقی

بهتره اگر چندتا فایل جاوا اسکریپت داریم اونها رو در قالب یک فایل با هم ترکیب
کنیم. اگر اینطور در نظر

آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست باlocalhost باقالب وردپرس

یکی از نرم افزارهایی که این قابلیت رو به سیستم ما اضافه می کنه تا بتونیم
وردپرس رو روی سیستم

مقاله فایل .htaccess چیست و چگونه کار می کند؟

به نقل از سایت رسمی آپاچی فایل های .htaccess ویا فایل های پیکربندیکل
عبور فراموش کردم! . یک شرکت میزبانی وب هیچ وقت نمیاد دسترسی فایل
پیکربندی اصلی سرور آپاچی رو برای مشتریانش

راهنمایی برای معرفی هاست خوب خارجی در انجمنهای پرشین تولز

خوب من با justhost اومدم کار کنم پول رو هم ریختم اما به علت ایرانی بودن ریفاند کرد
جالب تر از هاینه که آپاچی رو طوری کانفیگ می کنن که هیچ لایت اسپیدی نمی
تونه مثل اون کار کنه دی

سوال هدایت کردن کل ترافیک ورودی از هر دامینی به روت یک دامین خاص

با دامین های مثلا a و b باحالا من میخوام سرور رو طوری کانفیگ کنم که تمام
ترافیک ورودی به غیر

آموزش کامل کانفیگ آپاچی در هاست ارزان

آموزش نصب و راه اندازی آپاچی Apache روی سرور لینوکس بامنطقهباید چطوری باشه
. که چکونه کاری کنم

پرسش و پاسخ هک و امنیت بانحوه ی شبکه کردن وب سرور با تمامی

سول چگونه می توانم وب سرور خودم رو مثل easy php یا xampp یا با رو طوری کانفیگ
کنم که هر کسی توی شبکه ip منو داخل

آموزش گام به گام و تصویری نصب جوملا 3 فارسی به کمک cPanel با

فیلم آموزشی نصب جوملا ۳ فارسی به کمک cPanel. نکته ۱ نخست خوب است یادآوری
کنیم که اگرچه این

مشکل عجیب با file_get_contents خواهشا فوری پاسخ بدید باسی

مشکل تار شدن حاجی گوشی رو یه جایی فیکس کن و بگو چیز ! با مشکل عجیب با
Cpanel · قطعی سرویس به دلیل فعال بودن wildcard dns · فایروال csf رو چه طوری
کانفیگ کنم · آپاچی رو چه طوری کانفیگ کنم ؟

مقاله آموزشی به apt-get install اعتماد نکنید ! در با تیم تخصصی او

چگونه می توان یک فایل deb را آلوده کرد ؟ . در فایل های کانفیگ برای بعضی از
سرویس ها مشلاتی را ایجاد کنیم !مثلا سورس ls رو طوری ادیت کنیم و در نهایت
کامپایل که فایلیابتدا آپاچی را در سیستم خودمون start می کنیم و فایل

کش برای کوئری pdo باکانفیگ آپاچی در سی پنل cPanel و WHM

همش کلاسه فرضا من اگه بخوام کوئری pdo که توصفحه وجود داره رو کش کنم چیکار
MySQL “Improved”

ریدایرکت چیست؟ انواع ریدایرکت و کدهای دستوری .htaccess

با ریدایرکت ۳۰۱ صفحه حذف شده بر روی صفحه ای مشابه با . را حذف نکنید اما
تنظیم کنید وقتی کاربر روی آن کلیک می کند بهحذف کنم باید چه جوری حذف کنم
که به سایت ضربه وارد نشه؟

منابع یادگیری فریم ورک نسخه 2 باYii Framework Forum

حدود یکسال پیش مجموعه آموزشی codeigniter رو منتشر کردم که با استقبال . نصب
phpmysqlapache بر روی لینوکس اوبونتوی . ۱-۳.نصب و تنظیم
poser و نحوه نصب yii به کمکposerچگونه yii لود و اجرا میشود؟

با پرمیشن صحیح وردپرس را امن کنید در پالس آزاد

از تم دیفالت وردپرس هم بهره می‌برم و می‌تونم بگم پرمیشن ها چطوری تنظیم بشه هم
امنیت رو خیلی بالا برده

دانلود مجموعه آموزشی نصب و کانفیگ Apache,MySQL,php

دانلود مجموعه آموزشی نصب و کانفیگ ApacheMySQLphp.نصب XAMPP بر روی
ویندوز و مکاول خدمتتون عرض کنم من این اموزش رو روی centos . bit استفاده
کردم و پیشنهاد من به شما هم

عوض کردن رمز وای فای مودم مخابرات HG532e بابایت گیت

جولای اکثر این مودم‌ها مدل HGe و یا HGe شرکت هواوی Huawei هستند و نحوه
کانفیگ و پیکربندی این

تغییر دادن تنظیمات ماوس

بر روی آیکون ماوس جفت کلیک کنید تا کادر محاوره Mouse Properties باز شود.برای
تنظیم سرعت جفت کلیکها کنترل آن را با دکچپ ماوس دراگ کنیدچگونه ماوس
کامپیوتر خود را درست کنم ؟

پشتیبانی سیستم در رایانش ابری

apache-mesos

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.